top of page
PALAUTUS

Meille on tärkeää jatkaa tekstiilituotteen elinkaarta löytämällä sille uusi rakastava omistaja. Siksi pyrimme kuvailemaan tuotteemme mahdollisimman hyvin, jotta virheostoksilta vältyttäisiin. Jos kuitenkin koet, ettei jokin tuote vastaa odotuksiasi on sinulla oikeus palauttaa tuote, kunhan ilmoitat meille asiasta 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Toimi silloin seuraavasti:

1. Pakkaa palautettava tuote 

Tarkasta, että tuotteet ovat alkuperäisessä kunnossa ja niissä on kiinni Loved by NXT tai Nextiilin omat tuotelaput. Ilman tuotelappuja olevia tai sovituksessa likaantuneita (esim. meikkivoidetahrat) tuotteita emme vastaanota palautuksina. Pakkaa tuotteet huolellisesti pakettiin. Vältäthän pussia sulkiessa niittien käyttöä, sillä ne vahingoittavat herkästi vaatteita. Kirjoita tuotteiden mukana tulleeseen lähetyslistaan mitkä tuotteet aiot palauttaa. Sujauta lähetyslista mukaan palautuslähetykseen.

2. Vie lähetys toimipisteeseen 

Voit toimittaa palautukset meille joko Postin tai Matkahuollon kautta tai tuomalla ne Nextiilin kivijalkamyymälään Lielahteen. Asiakkaana vastaat itse lähetyskustannuksista. Säilytäthän palautusasiakirjoista tarvittavat kopiot, sillä pakettilähetyksestä saatava lähetysseurantatunnus on ainoa keino lähetyksen todistamiseen. Myymälään palauttamisesta ei sinulle koidu ylimääräisiä kuluja.

​

​

LÄHETYSOSOITE PALAUTUKSILLE:

​

Nextiili ry / Loved by NXT

Harjuntausta 3 A

33400 Tampere

0504392329

​

Palautusten noutopaikaksi toivomme ensisijaisesti K-Citymarket Lielahden pakettiautomaattia (Harjuntausta 7, 33400 Tampere), vaihtoehtoisesti voit valita myös"Lähin noutopiste".

lbnxt(a)nextiili.fi

3. Täytä palautuslomake

Lataa alta löytyvä palautuslomake ja kirjaa sille omat yhteystietosi ja palautettavan tuotteen tiedot sekä lähetystunnus. Halutessasi voit kertoa myös syyn palautukselle tai antaa palautetta tilauksesta, jotta voisimme jatkossa parantaa tuotetietojamme ja palveluamme. Syötä lomakkeelle myös tilinumerosi IBAN-muodossa, jotta voimme hyvittää tuotteiden hinnan pankkitilillesi. Tarkistathan, että kaikki tietosi ovat oikein palautuslomakkeessa, jotta palautus sujuu ongelmitta. Lähetä lomake mieluiten sähköpostitse asiakaspalveluumme.

Mikäli et saa palautuslomaketta täytettyä laitteellasi, voit myös lähettää tarvitsemamme tiedot suoraan sähköpostiimme. Sitä varten tarvitsemme seuraavat tiedot:

​

  • Omat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero.

  • Palautuksen lähetystunnus

  • Maksajan tiedot ja tilinumero. Palautus tehdään aina maksajan tilille.

  • Tilausnumero sekä palautettavan tuotteen tuotenumero, jotka löytyvät sekä kuitista että sähköpostitse sinulle toimitetusta tilausvahvistuksesta.

  • Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Emme voi vaatia syytä palautukselle, mutta haluaisimme mielellämme kuulla miksi palautus tehdään, jotta voimme kehittää toimintaamme ja palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.

HUOMIOITAVAA 

Jotta voimme hyväksyä palautuksesi, tulee se lähettää 14 päivän sisällä siitä, kun olet ilmoittanut meille palautuksesta. Muistathan, että olet vastuussa siitä, että palautuksesi tulee meille perille, joten säilytäthän huolellisesti palautuksesta saamasi kuitin.

Hyvitys 

Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Hyvitys tapahtuu 14 vrk kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.

bottom of page